Dan före dan

1kommentarer

Tänk att nu är det bara i morgon kvar sen är det klart. Jag har inte riktigt fattat det tror jag. Men eftersom det är så så har jag redan börjat planera inför hur jag möjligtvis ska kunna somna i morgon kväll. Jag har redan börjat min plan. Idag sov jag länge för att kunna vara uppe sent och i morgon ska jag gå upp tidigt så jag får lite sömn sen ska jag göra något hela dan i morgon så jag är kabba på kvällen. Men vad jag ska göra i morgon har jag inte riktigt listat ut än, det är där haken sitter just nu. Vad ska jag göra? Tror jag ska träna iaf, men sen då. Kanske ta en simtur också? Nej då kan jag inte gå på måndan. Jobbigt läge. Ska fundera på saken över dan men idag måste jag ta mig själv vid hornen och riva lite tapet. Ja så är det.

Nej nu ska jag borsta tänderna, kanske spela lite piano också. 

Ha de gött, ciaooooooooooooooooooooooooooooooooo

1 kommentarer

Linnéa

15 Aug 2009 15:37

spelar du bra..på piano?

Kommentera

Publiceras ej